تغییر رنگ پورتال
X
   
 
    • راهبرد مشارکت

      شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش میکند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدماتی با کیفیت به نحوی شایسته و در چارچوب قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما همواره بر آنست تا بتوانیم به عنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. لذا در این راستا ارائه خدمات علمی، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های این سازمان قرار دارد.

      هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمات نیازمند توجه تمام و کمال به مخاطبان خود می باشد. لذا بدیهی است بدون توجه به آنان و دریافت بازخوردهای حاصل از تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر می باشد که مخاطب میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام و مشارکت خود را در این روند کامل نماید. ما معتقدیم سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چارچوب قانون اتخاذ نماید.

      در این راستا به منظور جلب مشارکت های مردمی، شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برخود لازم میداند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید و همواره تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و بر اصل مشتری مداری تاکید می نماید.

      لذا شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد با تکیه بر این اصل از طرق مختلف اقدام به جمع آوری نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات نموده که در ادامه به معرفی آنان جهت سهولت دسترسی شما مخاطبان گرامی خواهیم پرداخت.
      1. درگاه های برخط(آنلاین):
      کاربران میتوانند از طریق وب سایت شرکت اقدام به ثبت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و یا شکایات خود نمایند.

      1. سامانه پیامکی:
      همواره پس از ارائه خدمات به مشترکین (نصب انشعاب، تماس با فوریت های 121 و ...) پیامکی مبنی بر سنجش میزان رضایتمندی ارسال شده و در نهایت درصورت عدم رضایت مشترک، با ایشان تماس گرفته و دلایل عدم رضایت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

      1. نظرسنجی دستی:
      به منظور رفاه حال مشترکین گرامی این شرکت برای آن دسته از مخاطبان که بنا به هر دلیلی امکان استفاده از خدمات برخط و یا پیام رسان را ندارند، نظرسنجی دستی در داخل امورها ایجاد و فضایی تحت عنوان صدای مشتری تعبیه نموده است تا مردم بتوانند به راحتی نظرات، پیشنهادات و یا انتقادات خود را با شرکت در میان بگذارند.