تغییر رنگ پورتال
X
   
 
    • نگاهی به فعالیت ها و عملکرد مرکز ویژه پاسخگویی تلفنی مشترکین شرکت توزیع برق مشهد: اینجا همه پاسخگو هستند

      نگاهی به فعالیت ها و عملکرد مرکز ویژه پاسخگویی تلفنی مشترکین شرکت توزیع برق مشهد: اینجا همه پاسخگو هستند

      نگاهی به فعالیت ها و عملکرد مرکز ویژه پاسخگویی تلفنی مشترکین شرکت توزیع برق مشهد:                  اینجا همه پاسخگو هستند

      اینجا همه پاسخگو هستند چرا که مهم ترین عنصر کار در این مرکز، پاسخگو بودن در برابر مشکلات و کاستی ها و همچنین کسب دیدگاه ها و نظرهای شهروندان و مشترکین برق است.

      نگاهی به فعالیت ها و عملکرد مرکز ویژه پاسخگویی تلفنی مشترکین شرکت توزیع برق مشهد:
      اینجا همه پاسخگو هستند
      اینجا همه پاسخگو هستند چرا که مهم ترین عنصر کار در این مرکز، پاسخگو بودن در برابر مشکلات و کاستی ها و همچنین کسب دیدگاه ها و نظرهای شهروندان و مشترکین برق است.
      اینجا، نیروها و پرسنل با فراگیری آموزش های لازم وشرکت در دوره های آموزشی وبا تسلط کامل بر امور، همگی از تخصص و سعه صدر لازم برخوردارند.
      مرکز ویژه پاسخگویی تلفنی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش و بر اساس استراتژی این شرکت در چشم انداز + 1405 راه اندازی شده است.
      به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس جواد اعتماد رضایی رییس هیئت مدیره شرکت تعرفه نیروی راهگستران سورین در رابطه با ویژگی ها، جایگاه و همچنین عملکرد و فعالیت های مرکز ویژه پاسخگویی تلفنی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد گفت:یکی از برنامه های مهم این مرکز، ارتقای رضایت ارباب رجوع و مشترکین برق در راستای توسعه ارزش های حاکم در حوزه سیاست گذاری شرکت توزیع نیروی برق مشهد می باشد.
      این پیشکسوت صنعت برق تصریح کرد:مرکز یاد شده از آبان ماه سال 97 در محل جدید راه اندازی شده و پرسنل آن ضمن حضور در دوره های آموزشی با انواع کنتورها،آئین نامه تکمیلی تعرفه های برق، انواع تعرفه ها،تسهیلات آمده در تعرفه و ارائه راهنمایی های لازم به مشترکین جهت رعایت الگوی مصرف و کاهش پیک و اثرات آن در تابستان کاملا آشنا هستند.
      مهندس اعتماد رضایی با اشاره به اینکه شرکت تعرفه نیروی راهگستران سورین به عنوان پیمانکار جدید مرکز پاسخگویی تلفن فعالیت می کند و همواره دستیابی به اهداف شرکت توزیع نیروی برق مشهد را مد نظر قرار داده است، کفت:این اهداف شامل موارد ذیل می باشد.
      - ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین به منظور کاهش هزینه های رفت و آمد، اتلاف وقت و جلوگیری از سردرگمی متقاضیان برای دریافت خدمات.
      - مانیتورینگ درخواست های مشترکین و پیگیری آنها تا تحقق کامل.
      - توسعه و ارتقاء ارائه خدمات.
      - تحلیل شکایات و درخواست های مشترکین.
      - بررسی و تحلیل و نگهداری سوابق تماس های تلفنی بصورت روزانه.
      - پاسخگویی در ساعات حتی غیر اداری.
      - سنجش میزان رضایت متقاضیان و مشترکین برق در پاسخگویی.
      - بهبود مستمر در ارائه خدمات اعلام اطلاعات مصرف بصورت ماهانه و حذف قبوض کاغذی.
      - اطلاع رسانی کامل در جهت مزایای حذف قبوض کاغذی و پاسخ به سئوالات مشترکین.
      مهندس اعتماد رضایی در رابطه با عملکرد و فعالیت های این مرکز در بازه زمانی 9 ماه اخیر گفت: از ابتدای آبان ماه سال 97 لغایت تیر ماه سال 98 ، زمان و مدت مکالمه پرسنل 2915 ساعت، مدت انتظار متوسط 20 دقیقه، میانگین انتظار یک دقیقه و 87 ثانیه، تعداد کل تماس ها 246103 مورد و پاسخ های داده شده 79991 مورد بوده است.در این مدت و با نظر سنجی انجام شده تعداد4273 نفر به پاسخگویان ما امتیاز عالی داده اند و 524 نفر امتیاز خوب و 126 نفر امتیاز متوسط داده اند.







      گالری
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر: